2009. október 31., szombat

Nők Lapja Konyha – Október




Megígértem, aztán meg majdnem elfeledkeztem róla. Pedig megvettem és be is jelöltem a recepteket, amiket esetleg kipróbálnék. Na de még gyorsan a novemberi szám megjelenése előtt (november 3. – ha jól tudom) beírom őket, legalábbis a címeket:


Úgy egyébként az újság megint jó, sőt az áltaghoz képest sok kép és recept tetszett meg benne. A fentiek maradtak, amiket tényleg ki is szeretnék próbálni. Majd igyekszem a novemberi számról korábban beszámolni:)

3 megjegyzés:

  1. Már sütöttem-főztem belőle, tényleg jók...
    A kukorica lepény az egyszerűsége mellett szuper, a kókuszos banántortával csúnyán befürödtem:(((

    VálaszTörlés
  2. Láttam, hogy már elkészítettél belőle ezt-azt:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly