2009. szeptember 28., hétfő

Lapzsemle: Joy Bistro és a többiek

Már nagyon régen megvettem a lapot. És rögtön elterveztem, hogy írok majd róla…aztán bevallom, nem igazán tudtam megfogalmazni a gondolataimat, vagyis nem a tudással volt a gond, mert ment az, csak aztán inkább kitöröltem, mert arra kellett jutnom, hogy egyetlen egy pozitív mozzanat sincs benne. Aztán elolvastam Áginál a magazinmustrát…szívemből szólt, s ráadásul milyen jó stílusban:) Remélem nem haragszik meg, ha átmásolom ide is a fenti újságra vonatkozó részt:

"Joy Bistro

Zsani vagyok, egy butikban dolgozok és szeretnék megtanulni főzni. Ezt a magazint egy barátnőm nyomta a kezembe, mert szerinte tuti receptek vannak benne. A fotók nagyon állatok, színesek meg minden.

Imádom, hogy megmutatják, a sztárok is emberek, ők is esznek, tömik a hamburgert meg a fagyit. Az is tuti jó, hogy csomó recepthez odaírják kik szeretik azt az ételt. Ott van például az a Született feleséges szőke, mindig is kíváncsi voltam, hogy lesz olyan vékony olyan öregen is. Mondjuk a lencsét nem szeretem, de azért biztos jó a kis salátája. Mondjuk Orlando Bloom zöld püréjét se kóstolnám meg, de azért cuki egy pasi.

Az étteremajánló is nagyon komolyan meg van csinálva, bár a húsz felsorolt helyből azt hiszem egyikbe se lenne elég pénzem megvacsorázni, talán abban a dizájn cukiban még egy gombóc fagyira elég lenne. A tévé paprikás srácok bemutatása is tetszett, bár nem szoktam nézni a műsorukat, mert elég uncsik.

Hogy melyik receptet csinálnám meg szívesen? Hát, elég furi hozzávalók kellenek szinte mindegyikhez. Kardhal meg mogyoróhagyma, még életembe nem láttam ilyeneket. A kombinációk is elég durvák, grépfrút meg csirke - fujj. Talán a kivis turmix meg a mozarellás paradicsom még menne, azt hiszem."

Egyébként a nála említett többi újságot is megvettem, ott is nagyon hasonló a véleményünk. S ezutón is szeretném kifejezni csodálatomat, hogy ilyen szellemesen tudott írni a magazinokról:) Annyit csenek még az ötletekből, hogy ezentúl elárulom, hogy az adott hónapban megvett főzős magazinból mit kóstolnék meg…figyelem ezt nem jelenti azt, hogy tényleg meg is fogom főzni:)

Joy Bistro - Erősen felejtős számomra az összes recept. Így utólag már látom, hogy nem kellett volna elcsábulnom az újdonság felé, teljesen felesleges volt megvenni.

Nők Lapja konyha - Ezt minden hónapban megveszem (de tényleg csak ezt az egyet, a többi esetleges). Ezúttal az alábbiakat kóstolnám meg: Almás kekszes sütemény mandulaforgáccsal

Kiskegyed konyha – Rizspogácsa

Kikskegyed konyha extra (Az olasz konyha 90 remeke) – Hát itt egyet sem találtam

Blikk nők konyha – Gyömbéres-kukoricás sertéshús wokban, illetve Mézes almás csirkecomb

Fanny konyha – Tejfölös kínaikel-tekercs, Sajtgolyók, Koktélok

Azért a Nők lapja konyhában többet szoktam találni, de most valahogy az sem volt olyan sikeres. A nagy választéknak egy hosszabb utazás az oka…következő hónapban nem lesz már ennyi féle.



2 megjegyzés:

  1. Miért haragudnék, ha dicsérnek? ;-)))

    VálaszTörlés
  2. Hát volt már ilyen furaságra is példa az internet törtélemében:) De nagyon örülök, hogy te nem vagy ilyen:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly