2009. szeptember 13., vasárnap

2009. 37. heti menü


Bevallom, mikor megtudtam, hogy három hétig nem lesz gáz rosszabbra számítottam, mind a fürdés, mind a főzés terén. Nos egyik sem tragédia. Bár a főzelék és leves azért hiányzik, de majd arra is kitalálok valamit....legyen ez valamiféle ígéret a jövő hétre;)

Hétfő – Kenyérlángos-KisBence módra/Mozzarellával töltött cukkini

Kedd – Héjában sült krumpli túrókrémmel/Másnap ebédre: Sajtos tészta

Szerda – Szalámis calzone/Joghurtos tepsis

Csütörtök – Házon kívül: BelFrit

Péntek – Nem, nem pizza, kivételesen: KáeM csapatot épített pénteken és szombaton. Én pedig megkaptam a főnökasszonyom ebédjét, mert állítása szerint neki nem volt ideje enni, nekem meg nagyon jól jött vacsorára: Zöldbabos szójatejes szárnyas raguleves, Főzőtök ropogós, párolt zöldségekkel a Napkonyha vércsoportdiétás menüjéből AB vércsoportra (nekem ugyan nem ez a vércsoportom, de így nem kellett főznöm:)) – bár nem győztek meg róla, hogy tőlük rendeljek:$)

Szombat – Sült kolbász mustárral és kenyérrel


2 megjegyzés:

  1. Szerintem kiválóan megoldottad tűzhely nélkül a hetet!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) Még legalább másfél hátra van és ezen a héten eddig nem csináltam semmi említésre méltót...bár nem is nagyon voltunk otthon esténként. De azért a VKF-re készülök;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly