2009. szeptember 30., szerda

Szezámmagos rúd

A recept Polcz Alaine Főzzünk örömmel című könyvéből származik. Olyan sós nasit kerestem, ami sokáig eláll, de gyorsabban meg van, mint a sajtos tallér.


Szezámmagos rúd
Hozzávalók: 30 dkg liszt, 25 dkg margarin, só, egy kanál ecet, 6 kanál víz
A hozzávalókat összedolgozzuk és egy éjszakára hűtőbe tesszük. Ezután lisztezett felületen kinyújtjuk, tojássárgával megkenjük, szezámmaggal megszórjuk és derelyevágóval azonos méretű rudakat vágunk belőle. Sütőlapra tesszük a rudakat, majd forró sütőben aranysárgára sütjük.
Én miután kihűlt fémdobozba tettem és úgy tároltam, amíg elrágcsáltuk…azt hittem tovább fog tartani, de nem.

2 megjegyzés:

  1. de mókás, én is ilyet csináltam :D a miénk se tartott sokáig sajnos

    VálaszTörlés
  2. :) Gyakran látom, hogy ismeretlenül is egy rugóra jár az agya gasztrománoknak;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly