2009. szeptember 10., csütörtök

Joghurtos tepsis

Elvitelre nem jó a pizzaféle, mert az frissen finom. Viszont ma is kellett ebédelni, s hát nem is nagyon kedveltem a céges menzát, de egy ideje nincs is, s még jó darabig nem is lesz. Meg amúgy is szeretek főzni, és azt is kedvelem, hogy a kollegák csillogó és írigykedő tekintettel lesik, hogy mit főztem és mit eszek…ezen azért magamban el szoktam filozófálni, hogy ha az emberek ennyire szeretik (szeretnék) a házi kosztot, akkor miért nem főznek??? Miért választják inkább a sokszor kétes minőségű kiszállítókat? Na mindegy örök talány marad ez.


Joghurtos tepsis
Hozzávalók: 4 közepes méretű krumpli, 1 csirkemell (6 szeletre vágva), 1 kis fej hagyma, 2 kis pohár joghurt, pici tej, só, bors, chili, kakukkfű, olívaolaj
A jénai tálat kikentem olívaolajjal (éljen az olaj spriccelőm – Köszi Mami!), majd bele tettem a megtisztított vékony fél karikára vágott krumplit, sóztam, megszórtam chilivel, borssal, kakukkfűvel. Rákarikáztam a megtisztított hagymát, végül beterítettem a sóval, borssal ízesített enyhén kikloffolt csirkemell szeletekkel. Tetejére a két joghurtot kikevertem némi pirospaprikával és annyi tejjel, hogy tejszín sűrűségű legyen, majd ráöntöttem a húsra. Alufóliával lefedve 200 fokos sütőben 1 órát sült, majd levettem a fóliát, lekapcsoltam a sütőt és visszatoltam, hogy a sütő maradék hőjét is kihasználjam.

Ma ebédre ettük, mind a kettőnek nagyon tetszett. Én talán egy kis savanyúságot is ennék hozzá legközelebb.


4 megjegyzés:

  1. Mert egyszerűbb kifogásokat gyártani, mint friss házikosztot :-)

    Irigykedni persze tudnak :-)


    Valami egészen hasonlót főzött Max és én is, hihetetlen!

    VálaszTörlés
  2. Amennyi idő alatt kifogást gyártja, éppen készen lenne a kaja is:P Mikor tanulják már meg az emberek...tudom soha:((((( Azért jó, hogy elindították a kezdeményezést:)

    VálaszTörlés
  3. Milyen ügyes vagy te csak sütővel is-megint igen-igen finomat főztél!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly