2008. szeptember 22., hétfő

Magyaros tejszínes csirke

A vasárnapi ebédünk a gombhoz a kabátot jegyében készült. Találtam a szomszédos kisboltban mini mozzarella sajtot, amiből mindenképpen töltött krokettet akartam csinálni. Már csak azt kellett kitalálnom, hogy mi passzol ehhez, amit a már kiolvasztott csirkemellből elő lehetne adni. Szombaton kezdtem a főzést, amíg a kroketthez főtt a krumpli, gyorsan pácba küldtem a husikat.


Magyaros tejszínes csirke
0,5 kg csirkemell felkockázva, 1 natúr joghurt, ErősPista, chili paszta, chili por, só, bors, zúzott fokhagyma, 1 ek. keményítő, 3 dl tejszín
A keményítő és a tejszín kivételével összekeverjük a hozzávalókat, majd fóliával letakarva hűtőbe tesszük egy éjszakára pihenni. Másnap a pácos húst egy előmelegített lábosba borítjuk és gyakran kevergetve puhára sütjük. Ezután hozzáöntjük a tejszínt, végül néhány kanál mártást kiveszünk simára keverjük a keményítővel, majd ezzel sűrítjük a finomságot. Kiforraljuk és meleg mozzarellával töltött krokettel találjuk. (utóbbi a linken található recepttől csak annyiban különbözik, hogy mindegyiknek a belsejében elrejtettem egy mini mozzarellát)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly