2011. október 2., vasárnap

Más tollával: Csípős virsli saláta H. Attila módra

Annyira más tollával, hogy nem én készítettem, én csak fotóztam és fogyasztottam:) Attila barátunk és párja Csilla, lassan egy éve emlegetik, hogy Attila micsoda szuper virsli salátát tud csinálni. Többször megígérte, hogy elkészíti nekünk is, de mindez idáig erre nem került sor. Na de most, konkrétan tegnap este vacsorára megkóstolhattuk:) Ugyan elég sokszor elhangzott a figyelmeztetés, hogy a saláta nem enyhén csípős, hanem veszettül, mégis azt kértük, hogy teljesen az eredeti legyen, nem kell miattunk gyengébbre csinálni. Nos a veszettül csípős is enyhe kifejezés volt, de nagyon finom volt ennek ellenére:) Biztosan itthon is fogom készíteni, bár kétségtelen, hogy fogok némileg lágyítani a csípősségen:)


Csípős virsli saláta - H. Attila
Hozzávalók:
3 kaliforniai paprika (különböző színekben)
3 hegyes erős paprika
4 paradicsom,
2-3 szál újhagyma,
egy kis fej fokhagyma,
egy fej lila hagyma,
5 virsli (Sága füstli),
25 dkg trappista
1 ek Erős Pista
fűszerek: só, örőlt fekete bors, oregano, petrezselyem, olívaolaj
A hozzávalókat apró kockákra vágjuk és összeforgatjuk a fűszerekkel, az Erős Pistával és az olívaolajjal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly