2010. október 9., szombat

Díjat kaptam:)

Erika kedveskedett nekem a megtisztelő díjjal:)


Játékszabály:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam. - Erika! Itt is köszönöm szépen:D

2. A logót ki kell tennem a blogban. - L.d. fent.

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam. - L.d. fentebb.

4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam. - Korábbi hetes, és alább megpróbálok újabb hetet összeszedni:)

5. Tovább kell adnom 7 bloggernek. - Szerettel ajánlom a díjat: Almának, Raindropnak, Urban Evenek, Mirellenek, a Finománia teljes csapatának, Anyósomnak és nem utolsó sorban Sógornőmnek.    

6. Be kell linkelnem őket. - L.d. 5. pont.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjról. - Ki nem hagynám:)

És akkor újabb 7 nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek típusú dolog rólam:

1. Tavaly december közepe óta hivatalosan ismét vidéki lakosok vagyunk;)

2. Szeretem és viszonylag könnyen tanulom a nyelveket.

3. Imádok táncolni...van 10 évnyi sváb néptánc a hátam mögött...néha nagyon hiányzik.

4. Van egy gyengébb tervezés mániám, mondjuk bak vagyok, így ez talán nem annyira meglepő.

5. Szeretek játszani, mindenféle játékokkal, de a társas (kártya is) a legjobb. 

6. Van egy 12 évvel idősebb bátyám, akit imádok.

7. Képes vagyok megbocsátani, de felejteni nem.

5 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly