2008. november 1., szombat

A mesebeli hetes

Nem azért mert megkaptam a kérdést, hanem azért, mert jó volt olvasni másokról a hét titkot, meg azért, mert tetszik:)


1. Ahogy nagyon sok blogger én is koránkelő vagyok

2. Legjobban úgy szeretek vacsorázni, hogy törökülésben a tv elé kuporodok a szőnyegre a párommal és a kis kék tálcán lévő vacsorával. (Ez néha elég veszélyes, mivel fehér a szőnyeg…szóval ha egyszer valami kiborul, még rágondolni is szörnyű, pedig volt ilyen sztori, de arról talán majd máskor)

3. Imádok olvasni, a kötelező olvasmányokat mégsem olvastam el, amikor kellett (többet máskor igen, de azért van olyan, amit még nem sikerült legyőzni)

4. Nincsenek szakácskönyveim, néha újságra elcsábulok, de ez sem komoly

5. Nagyon érzékeny vagyok, ebből gyakran könnyezem.

6. Azt hiszem sosem fogok teljesen felnőni és nem is akarok, szeretem, hogy gyereklelkű vagyok, ahogy a párom is.
7. Világ életemben büszke voltam a kék szememre. Még akkor is, amikor kamaszlányként semmi mással nem voltam elégedett, az aktuális trendnek megfelelően.


Sokkal nehezebb volt találni hét dolgot, amit még nem mondtam el, de el szeretnék mondani, mint gondoltam. Persze ahogy láttam ezzel a többiek is így voltak, szóval nem vagyok egyedi eset. És az is az igazság része, hogy jött pár gondolat a postolás előtt közvetlenül, de már nem módosítom, általában úgyis az első gondolatok a helyesek.


Az első képet innen vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly