2008. november 8., szombat

Romantik Hotel Schweizerhof Győr

A csütörtök, pénteki csapatépítő tréningünk Győrben volt a Romantik Hotel Schweizerhof-ban. Az étkezések is a szállodában voltak, vagyis a hozzá tartozó étteremben. Két ebédre, egy vacsorára és egy reggelire volt lehetőségünk. Előbbiekről képpel kiegészített beszámoló következik, utóbbiról csak annyit, hogy egy négy csillagos szállodától egy kicsit nagyobb választékot és kicsit összeszedettebb tálalást vártam volna, de azért természetesen nem maradtam éhes:)

A csütörtöki ebéd: Sütőtök krémleves vajas croutonnal, Kacsamellfilé rózsaszínre sütve fűszeres méz-ecet szósszal, párolt gyümölcsökkel és ropogós burgonya pogácsával, Fondant fekete csokoládéból málna öntettel málna szorbettel. Én a magam részérő most ettem először sütőtök krémlevest és hát be kell vallanom nem ájultam el és nem ébredt bennem vágy, hogy megtudjam a receptet. Finom volt, de ennyi. Az ebéd többi része is nagyon ízlett, tetszett a terítés és a tálalás is, de a recept iránti vágy egyedül a málna szorbet esetében kapott el. (A program sűrűsége miatt nem volt alkalmam elkérni).


Vacsoránk borkóstolóval együtt volt, amit én annyira nem élveztem, tekintettel arra, hogy nem kedvelem az alkoholt, a többiek véleménye nem volt túl fényes a kóstolt borokról. A vacsora maga: Márványozott libamáj vargánya gombával, leveles salátával, balzsamecettel és olívaolajjal, Vörösboros marharagu szalonnakockákkal, friss fűszerekkel és házi készítésű galuskával, Créme Brülée karamell krém kávé és fahéjízesítéssel. Nos itt már több problémám is volt, mert be kell vallanom, hogy igazán csak az előétel ízlett a továbbiak már egyenletesen romló tendenciát mutattak. Például nem sikerült felfedeznem azt, hogy a galuska mitől házi, hiszen tojást véleményem szerint nem sokat látott, húsból pedig jó esetben négy kisebb kocka is jutott egy tányérra. A desszert viszont mind tálalásilag, mind ízre maga volt a botrány. Szerencsés és elkényeztetett vagyok, mert Créme Brülée-t eddig csak a Gerloczyban ettem,ahol szerintem fenomenális, krémes, langyos roppanós karamellel. Nos ez itt nem volt krémes és nem volt langyos a karamell pedig ...hát nem is karamell volt:(


A pénteki ebéd sajnos szintén nem a legtökéletesebb volt és akkor finom voltam. Na de előbb arról mit is ettünk: Dupla erőleves „Royal” kockára vágott zöldségekkel, Sertésfilé mignon konyakos zöldborsmártással, grillezett paradicsommal és galuskával, Elzászi almatorta vanília öntettel. Az első tragédia csak személyes jellegű volt, mégpedig a tofu a levesben, amit én nem nagyon szeretek, mint azt most megtudhattam...amúgy a leves ezt leszámítva nagyon jóízű volt. A második fogás viszont botrányos, már a galuskán kiakadtam, tekintettel arra, hogy előző esti vacsoránk is az volt, de a végső elkeseredés akkor jött el, amikor felfedeztük, hogy a hús finoman szólva sincs átsütve, nyugodtan nevezhetjük véresnek is...ami számomra sertéshús esetén megbocsáthatatlan. És akkor arról még nem is szóltam, hogy a vegáknak nem tudtam kreatívabbat kitalálni, egyszerűen rántott karfiolt kínáltak nekik, ami persze finom és tényleg vega, csak hát azért egy ilyen "csoda" étteremtől azért nem ezt vártuk. A desszert ezúttal kellemes csalódás volt.


Összességében - tekintettel arra, hogy igazából két dolog ízlett csak annyira, hogy receptet akarjak (málna szorbet és a libamáj) - azt kell mondanom a hangzatos nevek ellenére csalódás volt:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly