2008. november 11., kedd

Túrós minipalacsinta


Nem sikerült tegnap idejutnom a vasárnapi finomságokkal. Na de most gyorsan megteszem, amíg még van egy pár szabad percem.
Előbb ébredtem, mint Káem, így gondoltam megszökök mellőle és csinálok reggelit, mire felébred. Persze ez nem sikerült, hiszen abban pillanatban felébredt, hogy komolyabban megmozdultam, de azért a reggelit megcsináltam:)


Túrós minipalacsinta
25 dkg túró, 25 dkg rétesliszt, 1 csomag sütőpor, csipet só, 2 dl tejföl, 4 tojás
A túrót szitán áttöröm, majd összekeverem a felsorolt hozzávalókkal. Vizes evőkanál segítségével formázok kicsi lapocskákat a forró serpenyőben. Mindkét oldalát aranybarnára sütöttem. Káem csokiöntettel, én fokhagymás tejföllel fogyasztottam.
Túrófánkként is készíthető olajban sütve, ahogy az az eredeti receptben Mirellnél látható is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly