2008. november 11., kedd

Körözött

Nagyon szeretem, de nem úgy csinálom, ahogy a többség. Amikor először csináltam nem néztem semmilyen receptet, egyszerűen csak az alapján amit sejtettem benne, alkottam meg. Nagyon tetszett, így később sem változtattam rajta. Nem mindig töltöm paprikába.


Körözött
Hozzávalók: 25 dkg félzsíros tehén túró, 1 kis pohár tejföl, egy kis fej vöröshagyma, só, bors, fűszerpaprika
A vöröshagymát megtisztítjuk és apró kockára vágjuk, sózzuk, majd hozzá adjuk az áttört túrót, a tejfölt. Borsozzuk paprikázzuk és alaposan összekeverjük. Akkor a legfinomabb ha van legalább egy fél napja kicsit összeérni. Kicsumázott paprikába töltve pár óra hűtés után nagyon jól szeletelhető és mutatósan tálalható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly