2010. július 25., vasárnap

Egek ura



Myreille véleménye miatt kerestem a filmet. Bevallom, ha nála nem olvasok róla, akkor eszembe sem jut megnézni. Pedig kár lett volna kihagyni. Én sem vagyok elvakult Clooney rajongó, bár elismerem, hogy sármos (na nem annyira Mr. Brosnan:P). Az egek uraként nekem is nagyon tetszett. A film szórakoztató volt többnyire. Megmosolyogtató fajta, nem hasfájdítóan nevettető. Ugyanakkor erősen elgondolkodtató is. A téma nem világmegváltó, csak az élet adta. Hiszem a válság miatt nagyon is valós probléma az elbocsátás/munkanélküliség. Emellett az általános probléma mellett még olyan egyéni „apróságokat” is feldolgoz a film, hogy mennyit is ér egy élet, s mitől is tartalmas valójában. összefoglalva tényleg tetszett. A zenéjét pedig határozottan kiemelkedőnek találtam.


Ryan Bingham a nagyvállalati leépítések szakembere, magyarán szólva abból él, hogy embereket rúg ki. Élete nagy részét szállodákban és repülőkön tölti, és bőszen gyűjti a törzsutas mérföldeket. Hamarosan eléri a tíz millió mérföldet, ám megismerkedik egy szintén törzsutas nővel, és kiszámíthatóan biztonságos élete egy csapásra a feje tetejére áll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly