2010. május 28., péntek

Az erkélyről jelentem...

Amíg nem volt erkély nem is éreztem a hiányát…legalábbis sokáig nem;) Most hogy van viszont ezerrel kihasználom. Anyutól és Pótnagymamától hoztam koktélparadicsom palántát (meg virágládát is kaptunk…köszi Mami). Mivel maradt hely a ládában,hát mellé tettem néhány tő epret is…és kezd érni:)



Az estike pedig a balkonládában illatozik esténként, sajnos az illatot nem tudom bemutatni, de aki nem ismeri annak jó szívvel tudom ajánlani mert nagyon hangulatossá teszi a kinti estéket:)





3 megjegyzés:

  1. Estike! Uramisten, micsoda illata van!

    Mamáéknál gyerekkoromban öntve volt a járda melletti rész, s ültünk az illatban nyári estéken a terasz lépcsőjén...

    VálaszTörlés
  2. Az eper miatt irígy-irígy, viszont estikét én is vetettem, a befüvesített kertem szélére, de elég nyögve nyelősen bújik elő, pedig imádom az illatát. Néhány napja én is arra gondoltam, hogy lehet jobb lett volna balkonládába ültetni :-(

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lizann! A ládában is nagyon nehezen indult meg...bár gyorsabban, mint a petúnia, de két hónapig tartott így is. Még szeretnék majd függő epret is, mert az elvileg folyamatosan terem egész nyáron;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly