2011. december 8., csütörtök

Citromszörp

Limonádémániás énem rögtön csengetett, amikor megláttam Latsiánál. Hát nosza neki is ugrottam. Viszont csak barna cukor volt itthon, így a színe nem annyira szép, barátságos, de ez az ízén semmit sem ront. Mennyei…azt hiszem állandó vendég lesz a hűtőben, de kicsit csökkenteni fogom a cukor mennyiségét. 


Citromszörp
Hozzávalók:
2 dl frissen facsart citromlé (CH 6,2g)
2 dl barna cukor (15 dkg - CH 146,1g)
Összekeverjük és egy éjszakát állni hagyjuk, hogy a cukor teljesen feloldodjon. Üvegekbe töltjük és hűtőbe tartjuk felhasználásig.

CH összegző:
4,5 dl lett belőle összesen: 152,3 gramm
0,5 dl: 30,5 gramm (Mert én ennyit adtam 4,5 dl vízhez, így fél liter üdítőt kaptam:)
2,5 dl kész üdítő: 15,3 gramm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly