2009. november 18., szerda

Hagymatakaróban sült karaj

A várakozásokat teljesen felülmúlva tökéletesen omlósra sikerült a hús. És nagyon gyorsan megvolt.




Hagymatakaróban sült karaj
Hozzávalók: 8 szelet sertés karaj, 1 nagy fej vöröshagyma, három gerezd fokhagyma, só, bors, kevés liszt, kevés zsír és némi víz
A hagymákat megtiszítitottam. A fokhagymát összezúztam és néhány kanál vízzel pépesre kevertem. A hússzeleteket kézzel ellapítottam (természetesen szálára merőlegesen szeleteltem) sóztam, enyhén borsoztam. A tepsit kikentem zsírral (nálam most libazsír volt kéznél) belefektettem a hússzeleteket, megkentem a fokhagymakrémmel, megszórtam kevés liszttel, majd ráborítottam a fél karikákra vágott hagymát. Erre ismét szórtam egy kevés lisztet, majd öntöttem alá kevés vizet, alufóliával lefedtem és bedugtam a sütőbe, amit 200 fokra állítottam be. 20 perc alatt megsült, majd a fóliát levéve még 10 percet pirongattam. Krumplipürével és savanyított paprikával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly