2009. június 15., hétfő

Zöldséges szűzérme

A tegnapi nagy fagyasztó takarításkor az egyetlen hús, amit találtam két kisebb darab szűzérme volt. Tegnap estére nem olvadt ki annyira, hogy felhasználjam, így ma készült belőle vacsora.


Zöldséges szűzérme

Hozzávalók: 2 kisebb szűzérme (kb. 20 centi összesen), só, bors, mustár, 1 fej vöröshagyma, 2 gerezd fokhagyma, fél zacskó mirelit vegyes zöldség, 2 dl tejszín, kevés vaj

A szűzérméket csíkokra vágtam, sós-borsos mustáros pácban megforgattam. Az apró kockára vágott hagymákat vajon megpirítottam, majd a húst hozzáadva megpároltam. Mikor a hús már puha, hozzáadtam a zöldségeket, majd mikor ezek is megpárolódtak, akkor a tejszínt. Átforraltam, majd forrón rizzsel tálaltam.

Az ötletadó receptet innen kölcsönöztem. Nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly