2010. február 1., hétfő

2010. Január - Összefoglaló




Havi rendszerben visszatérek vele, avagy ezeket ettük januárban...meg még jó néhány dolgot, ami nincs a képen, de olvasható alul.:)

01.04. Hétfő: Ilyen olyan mirelitek gyorsan kisütve (Hamu a fejre, KáeM megnyilvánulása a vacsora láttán: „Hát ez igazán gasztrobloggerhez méltó kaja” A mentségem csak annyi, hogy ügyintézni voltunk és nem jutott eszembe gyorsabb vacsora, addigra már a vasszöget is megettem volna:P)

01.05. Kedd: Karfiolleves, krokett, fánk – picit megelőzve a szezont, de biztosan nem utoljára hamvazó szerda előtt

01.06. Szerda: Mátrai borzaska ligth

01.07. Csütörtök: Színkavalkád penne

01.08. Péntek: Pizza

01.09. Szombat: Fokhagymakrémleves cipóban/Héjában sült krumpli, hagyma, szalonna/Torta

01.10. Vasárnap: Fokhagymakrémleves ismét, de most sajtos naannal (talán jobb volt, mint cipóban)/Alufóliás batyus hús a maradékok jegyében/Torta



01.11. Hétfő: Rántott sajt, sült krumplival és tartármártással (mivel most láttam csak, hogy abszolút kedvencem, amit szinte bárhol és bármikor képes vagyok enni nincs még fent a blogon, hát elhatároztam, hogy ha legközelebb készül felkerül...éljenek az egyszerű finomságok)

01.12. Kedd: Rakott krumpli

01.13. Szerda: Házon kívül: KFC csípős csirkemell, káposzta saláta és BelFrit sült krumpli

01.14. Csütörtök: Fokhagymás sertés máj/Rakott kel/Almás pite keksz

01.15. Péntek: Kolbászos kifli

01.16. Szombat: Pulyka cordon blue+Grízes túrótorta

01.17. Vasárnap: Mustáros sertésszelet+krokett



01.18. Hétfő: Hideg

01.19. Kedd: Kolbásszal töltött szűzérme+Rizs+KFC káposzta saláta

01.20. Szerda: Hamburger

01.21. Csütörtök: Nem sikerült visszaemlékezni mire le akartam írni.

01.22. Péntek: Pizza

01.23. Szombat: Disznóvágás anyuéknál (igyekszem majd egy bejegyzést alkotni róla, de unokaöcsi fotózott és még nem kaptam meg a képeket)

01.24. Vasárnap: Húsleves+Rántott sertés szelet, krumplipüré KFC káposztasaláta/Túrós rétes



01.25. Hétfő: Maradék rántott szelet + Rántott sajt+krokett (maradék krumplipüréből)+majonézes kukoricasaláta

01.26. Kedd: Krumplifőzelék sajtos fasírttal (KáeM menzás emlékeire hivatkozva pörkölttel kérte és kapta)

01.27. Szerda: Töki pompos

01.28. Csütörtök: Maradékfelhasználás jegyében a pörköltből lett indiai (fűszereket és joghurtot adtam hozzá), köretnek pedig naan készült.

01.29. Péntek: Krumplispogácsa

01.30. Szombat: Zöldborsókrémleves, Narancsos sütemény

01.31. Vasárnap: Baconos csirketekercs sajtmártással rizzsel, Narancsos sütemény narancs öntettel


3 megjegyzés:

  1. Szepyke! Köszi:) Én a te összehasonlító elemzéseiden örömködök mindig...csak nem jutok a kommenteléshez általában.

    VálaszTörlés
  2. Én is többször olvaslak, mint ahányszor írok. De legalább tudunk egymásról!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly