2010. január 16., szombat

Almás pite keksz

Ígértem néhány kollegámnak egy kis fogyókúrás sütit. Nos hát nem egyszerű e két dolgot összehozni, de megoldottam, tekintettel arra, hogy az egyik, akiről biztosan tudtam, hogy eszik belőle még cukorbeteg is.  A feladatot sikerült megoldani:)



Almás pite keksz
Hozzávalók: 10 dkg vaj, 20 dkg liszt, 1 nagyobb alma, 3 kanál sorbitol, 1 tojás, fahéj, fél zacskó sütőpor
Az almát megtisztítottam és lereszeltem. A lisztet elmorzsoltam a vajjal, majd az összes hozzávalót hozzáadva tésztává gyúrtam. Egy órára hűtőbe tettem. Ezután lisztezett felületen kinyújtottam és kiszaggattam. Kikent sütőlemezre tettem és előmelegített sütőben aranyszínűre sütöttem.
Nekem még felvett egy kis lisztet, ami természetes, hiszen nem tudhatjuk, hogy alma mennyire nedves. A lapocskák tetejére szórtam némi barna cukrot…természetesen a cukorbetegnek szánt adagra nem, csak a többire. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly