2010. január 1., péntek

Virslis batyu

Ezúttal nem szerettem volna a szokásos virslis kiflit. Így sima kelt tésztába tekertem a virsli darabkákat. Kellemes kiegészítője lett a szendvicseknek.





Virslis batyu
Hozzávalók: 35 dkg liszt, 2,5 dl tej, 2 kávéskanál só, 4 evőkanál olaj, 2,5 dkg élesztő, 1 tk cukor, mustár, 4 virsli
A tejet meglangyosítjuk hozzáadjuk a cukrot és az élesztőt, felfuttatjuk. Ezután jól kidagasztjuk a tésztát, majd duplájára kelesztjük. Lisztezett deszkán kinyújtjuk és felvagdossuk. Minden darabot megkenünk egy kevés mustárral, rárakunk egy darabka virslit, majd összebatyuzzuk és kikent sütőlemezre fektetjük. Felvert tojással megkenjük, sajttal megszórjuk, végül 200 fokos sütőben pirosra sütjük. 

4 megjegyzés:

  1. Kedves Vica!
    Igazán köszi, hogy felraktad a receptet, olyan sikert arattam vele, hogy még el sem fogyott, a férfi már azt kérdezte, hogy mikor lesz következő alkalommal :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Jucus! Igazán nincs mit:) Örülök, hogy sikere volt:) Nálunk is jól fogyott.

    VálaszTörlés
  3. Őőőő csak én vagyok a balfék, vagy tényleg kimaradt a receptből a névadó hozzávaló, nevezetesen a virsli?!

    VálaszTörlés
  4. Őőőő...igen kimaradt, de Jucus hozzászolását látva azt hiszem egyértelmű volt, hogy hol is kell bele:) Javítottam:DDD

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly