2010. január 16., szombat

Kolbászos kifli

Néha azért variálom a pizzát. Meg el is irigyeltem Belly guszta csigáit. Így most éppen kolbászos kifli készült. Na jó készült pár sima sajtos is, mert hát iszonyatosan csípős a kolbász és nagy dózisban nem fogyasztható.





Kolbászos kifli
30 dkg liszt, ¼ friss élesztő (1,25 dkg), 1,75 dl tej, 0,5 dl olaj, 1 tk só, 1 tk cukor
Töltelék: 5 dkg margarin, 1 felvert tojás fele, reszelt sajt, apró kockára vágott kolbász
Tetejére: 1 fél felvert tojás, reszelt füstölt sajt, a kolbászosokra kolbászkocka
A tejet meglangyosítottam a cukorral, majd felfuttattam benne az élesztőt. Ezután a többi hozzávalóval alaposan kidagasztottam. Majd duplájára kelesztettem. Kisodortam, 8 felé vágtam, mindegyikre került egy ellapított golyó a margarinos krémből, négybe pedig rászórtam az apróra vágott kolbászt is. Feltekertem, kikent sütőlemezre fektettem, majd felvert tojással megkentem, reszelt füstölt sajttal megszórtam. Előmelegített sütőben 30 perc alatt pirosra sütöttem. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly