2010. január 17., vasárnap

Mustáros sertésszelet

A krokett volt biztos pont a vasárnapi ebédben. Ahhoz pedig valami mártásos dolog kell. A hűtőbe nézve a mustáron akadt meg a szemem.


Mustáros sertésszelet
Hozzávalók: 8 szelet sertés karaj, 1 nagy fej hagyma, 2 gerezd fokhagyma, bors, majoranna, só, őrölt babérlevél, víz, natúr zöldségmix, 3 kanál tejföl, 1 kanál mustár, 1 teáskanál keményítő, olíva olaj
A hússzeleteket sóztam és enyhén kikloffoltam. Ezután forró olajon mindkét oldalukat fehéredésig sütöttem. Majd egy tányérra tettem a szeleteket. A fél karikára vágott hagymát a visszamaradt olajon megdinszteltem, hozzáadtam a fokhagymát, a fűszereket, visszatettem a hússzeleteket is és kevés vízet aláöntve puhára pároltam. Ekkor ismét kivettem a húst, majd botmixerrel pürésre dolgoztam a hagymát, a mustárt a tejföl és a keményítőt. A szeleteket is hozzáadva összeforraltam a mártást. Krokettel (lapos verzió) tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly