2010. január 6., szerda

Mátrai borzaska

Vagy legalábbis én annak készítettem, de olyan szempontból vannak kételyeim, hogy most ugrott be, hogy az elvileg nem sima párizsias hús, hanem krumplis bundában van, legalábbis az iskolában úgy tanultuk. Szóval akkor ez Mátrai borzaska light:) Még mindig az alkotói válság keretében ezt is KáeM rendelte. Hogy mikor sikerül kilábalnom jelen állapotomból azt nem tudom, de KáeM már nagyon várja:)




Mátrai borzaska light
Hozzávalók: 6 szelet sertés hús (nálam soványabb tarja), 2 tojás, liszt, só, tejföl, fokhagyma, reszelt sajt
A hússzeleteket sózzuk és kikloffoljuk. A két tojásból palacsintatészta sűrűségű mártást készítünk. A hússzeleteket lisztbe, majd a masszába mártjuk, és forró olajban kisütjük. Tálaláskor minden szelet húsra fokhagymával elkevert tejfölt kenünk, tetejére pedig reszelt sajtot szórunk. Köretnek én hasábburgonyát tálaltam mellé, de szerintem más is remekül passzol hozzá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly