2010. január 7., csütörtök

Színkavalkád penne

Nem fotógén, viszont annál gyorsabban készen van és annál finomabb. Gyorsat és tésztásat szerettem volna készíteni. S mivel ezt teljes mértékben én találtam ki, talán azt is elmondhatom, hogy kilábaltam alkotói válságomból és remélhetőleg nem tér mostanában vissza az ötlettelenség. Persze ehhez az sem lenne hátrányos, ha ismét kevesebb melóm lenne, hiszen napközben szoktam recepteket böngészni és ötletet, ihletet gyűjteni, de most az év olyan munkadömpinggel indult, amilyenhez nem nagyon vagyok hozzászokva…legalábbis nem jelenlegi poziciómban:P





Színkavalkád penne
1 nagy fej lilahagyma, 1 nagy marék sonkakocka, 2 medve sajt, 1 kis szál sárgarépa, 1 marék mirelit kukorica, 1 evőkanál reszelt parmezán, só, bors, kakukkfű, 1 ek keményítő, 2 dl tejszín
Minden hozzávalót kockaformára vagdaltam. Egy serpenyőben kevés olvajat hevítettem, ezen elsőként a sárgarépát és a hagymát pirongattam át, majd a többi hozzávalót is. Mikor megpirultak, hozzáadtam a sajtot, fűszereztem őket, és kevés vizet hozzájuk adva, mindent puhára főztem. Végül a tejszínnel elkevert keményítővel sűrítettem és átforraltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly