2010. február 24., szerda

AMANDA QUICK: Ezzel a gyűrűvel


Nem keresgéltem véletlenszerűen böktem rá egyre az olvasásra várakozó könyvek közül, ez lett az. Régen olvastam tőle utoljára valami, akkor még a szülői házban valós könyv formában. Most ezt is e-book-ként. Bevallom, amikor elkezdtem így olvasni, sosem gondoltam volna, hogy megszeretem és kevésbé fogok vágyni a papír alapú könyvre. S mégis így lett. Azért még mindig szeretem a könyvek illatát, s van olyan könyv amit úgy olvasok, vagy legalábbis kooperációban, mint pl. a Dan Brown könyvet.
Amikor Beatrice Poole, a falusi lelkész leánya, mellesleg Amelia York álnéven sikeres rémregényszerző, e sorokat papírra veti, még nem gyanítja, hogy olyan kalandokba keveredik, amilyeneket még ő maga sem tudna kitalálni. Mintha természetfeletti erők lépnének működésbe a lány körül, az események hátterében pedig felsejlik Aphrodité Titkos Gyűrűinek legendája. Beatrice elhatározza, hogy az okkult tudományok veszedelmes tudorától, Monkcrest titokzatos earljétől, a Tébolyult Remetétől kér segítséget. Nem sejti még, hogy az earl végzetes vonzerejének képtelenség ellenállni...

Valahol azt olvastam a könyvről, hogy letehetetlen, nos azért ezt nem éreztem, számomra inkább az egyszer jó volt kategóriába esett. A könyv elején jót mulattam a Virgonc Vessző elnevezésen, ami egy bordélyházat takart:) Amúgy hozta az írónő a szokásos formáját – amire még régről emlékeztem – főhősnőnk nem klasszikus szépség, de azért csinos és magára vonja a tekinteteket, na és persze kiemelkedően okos, legalábbis ahhoz a korhoz képest amelyben a könyv játszódik. Főhősünk gazdag és minden logika ellenére beleszeret a hölgyeménybe. Romantika a javából, némi kincsvadászattal és az ezzel járó izgalmakkal kiegészítve.
Két idézet, amin határozottan jót mulattam:

„Két napot ásítozott végig, mire átrágta magát a végtelenül tárgyilagos, épp ezért élvezhetetlen tanulmányokon.”

„Rossz hatással volt rá az özvegység: elszokott tőle, hogy hallgasson az okos férfiszóra, hogy belátással fogadja az emberi faj hímnemű egyedeinek intelmeit. Már ha valaha is figyelemre méltó lényeknek tekintette a férfiakat.”

A fülszöveg és a borító képe is a letöltés eredeti helyéről származik. Köszönet az e-book készítőjének.

4 megjegyzés:

  1. Akkora Amanda Quick fan vagyok, mint a ház!
    Az összes könyve megvan! :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, láttam a blogodon:D Bár ahogy láttam te hagyományos könyv alakban is gyűjtöd:D

    VálaszTörlés
  3. Akkor meg van neked mindegyik gondolom, és gépen melyikek vannak meg? Mert jó párat nem találok neten!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha nem is mindegyik, de sok. Ha megírod, hogy mit keresel, illetve egy @címet, ahová küldhetem, akkor megnézem, hogy adott darab megvan-e és ha igen, természetesen átküldöm.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly