2010. február 27., szombat

Tejfölös kifli

Kifogytam az öregtésztából és nem is volt időm készíteni. De mikor a boltban megláttuk a kenyérválasztékot inkább ki is fordultunk. Nem maradt más választásom, mint csinálni valami kenyérfélét.



Tejfölös kifli
25 dkg kenyérliszt, 1 nagy evőkanál tejföl, ¼ friss élesztő, só, 1 evőkanál burgonyapehely, 1 csipet aszkorbinsav, 1 dl langyos víz, 1 evőkanál olaj
A hozzávalókat alaposan összegyúrtam, majd duplájára kelesztettem. Ezután kisodortam, 8 kiflit formáztam, majd sütőlemezre fektetve, letakarva még 20 percet kelni hagytam. Ezután vízzel alaposan meglocsoltam, hideg sütőbe tettem, végül légkeveréssel 220 fokon pirosra sütöttem.
Annyira jól sikerültek a kis kiflik, hogy mindenképpen ismétlésért tapsol, annál is inkább, mert igen gyorsan elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly