2010. február 15., hétfő

Baconbe tekert krumpli

Hát gondolom nem csak én érzem azt, hogy már nagyon jöhetnének a friss zöldségek, mert unom a hideget és a havat, s teljesen kifújja a kreatív főzési ötleteket az agyamból a szél. Ma este is csak keringtem a konyha és a kanapé között azzal, hogy valamit vacsorázni kéne…na de mit. A hidegre való tekintettel arra jutottam, hogy azért még nagyon tavaszias nem lehet, inkább valami lélekmelengető kellene. A hűtőben meg találtam egy fél zacskó bacont. Nem igazán recept ez, csak ötletadó, hátha:)



Baconbe tekert krumpli
Hozzávalók: krumpli, szeletelt bacon
A krumplit megtisztítottam, megmostam és hasábokra vágtam. Majd mindegyik köré tekertem egy-két szelet bacont. Hőálló tálba ültettem őket, kevés vízzel meglocsoltam és 200 fokos sütőben megsütöttem. A bacon ropogós lett a krumpli krémes (többnyire:P, mert érthetetlen módon volt olyan, ami kemény maradt). Lilahagymával, tejföllel ettük.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly