2010. február 25., csütörtök

Magyaros spagetti

Ma csak fél napot dolgoztunk, mert délután érkezett a francia ágy. Ha már így alakult nem készítettem előre ebédet, gondoltam, hogy amíg várjuk a szállítókat lesz időm egy gyors tésztára. Kivételesen a tészta formája volt meg előbb, csak utána találtam ki a szószt. Nagyon jól sikerült, máskor is elő fogom adni. Az ötletet hozzá a gulyáskrémes spagetti adta, de azért nem lett teljesen olyan, hiszen ebben darált hús is van.


Magyaros spagetti
Hozzávalók: 25 dkg spagetti tészta, 30 dkg darált hús, 1 kis fej hagyma, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, csípős gulyáskrém, Piros Arany (csípős és csemege), 1 ek vaj, 2 dl tejszín, 5 dkg reszelt sajt + a tálaláshoz
A spagettit sós vízben feltettem főni. A hagymákat megtisztítottam, apróra vágtam, majd a vajon enyhén megpirítottam. Rádobtam a darált húst, hozzáadtam a fűszereket és fehéredésig pirítottam. Ezután hozzáadtam a reszelt sajtot és a tejszínt is és addig főztem amíg a hús megpuhult a mártás pedig besűrűsödött. Reszelt sajttal megkoronázva tálaltam.

Tényleg nagyon finom lett, szeretem a tejszínben sült/főtt húsok ízét, lágyságát. Ezt a fajta omlósságot nem lehet semmivel sem utánozni:)

2 megjegyzés:

  1. Amikor még sulis voltam, volt egy tubusos húskrém. Imádtam!
    A gulyáskrémről mindig az jut eszembe, pedig más a kettő. :)
    Jó ez a magyaros ötlet, páromnak megcsinálom, biztosan díjazza majd.

    VálaszTörlés
  2. Én is szerettem azt a húskrémet. Van egy két ilyen "retro" kaja, ami most már gasztrocikinek számítana, de azért megenném, ha még lehetne kapni. :D
    Majd számolj be hogy ízlett a párodnak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly