2008. március 17., hétfő

Kolbásszal töltött karaj

Vasárnapi ebédünk volt a fent nevezett finomság. Ezúttal nem én készítettem, hanem készen, sütésre előkészítve vettük, áldozatul esve a pultoknak:) De nem bántuk meg, mert nagyon finom volt:) Normál körülményeket tekintve nem tartom egy bonyolult ételnek az elkészítési leírást tekintve: veszek egy helyes darab karajt, amibe filéző kés segítségével fúrok egy lyukat, amelyet a kolbásszal /kolbászhússal/ tömök tele. A megtöltött gömböcöt kívülről jól bedörzsölöm sóval és mindenféle fűszerekkel, amihez épp kedvem van (durvára darált szines bors biztosan kerül rá). Tepsibe fektetem, vizet öntök alá és fóliával lefedve kezdem sütni. Figyelni kell rá, mert könnyen odaég a kis hamis:) Nekem bő 1,5 szokott lenni a sütés. Köretnek szerintem a krumplipüré tökéletes hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly