2008. március 25., kedd

Tejben sült sajtos karaj

Húsvét vasárnap is kell ebédelni, hát ki kellett találni valamit. Igyekeztem vigyázni, hogy ne kapjunk sonkamérgezést az ünnep alatt, nem is főztem meg sok sonkát kettőnknek.:) Éppen 4 evésre volt kényelmesen elég. Ebédre azonban nem nagyon volt ötletem, de ezt általában szeretni szoktuk, minden adott is volt hozzá. Réges régen találtam szülővároskám helyi újságjában. Azóta megtaláltam már ilyen postaládába bedobott rendelhető receptkártyák között is.

Tejben sült sajtos karaj
Sertés karaj szeleteket sózzuk, majd enyhén kikloffoljuk. Olívaolajjal, vagy olvasztott vajjal kikent tepsibe helyezzük a szeleteket. Majd kevés tejet öntünk rájuk, de éppen csak annyit, hogy kicsit ellepje. Ezután reszelt sajtot szórunk rá, majd meghintjük pirospaprikával, végül vajdarabokat teszünk rá. 180 fokon 20-25 perc alatt készre sütjük. Óvatosan kell sütni, mert - még a tej ellenére is - könnyen kiszárad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly