2008. március 8., szombat

Ülök és mesélek...

...hanyagoltam a blogot pár napja, vagyis hát szinte egész héten, de nem nagyon voltunk itthon, így nem is főztem, meg hát nem is történt velünk sok érdekesség. Hacsak...vásároltunk Gumipapszlival (főleg Gumipapszlinak) egy új csodafényképezőt. Azért főleg neki, mert ez egy professzionális gép, aminek a használatát - tartok tőle -, hogy én nem fogom nagyon gyorsan megtanulni, így nekem marad a régi jólbevált gépegység, ő pedig alkot az újjal...persze igyekszem majd vele fotóztatni a hamikat, mert sokkal tehetségesebb, mint én. Ma is megkértem:)

Nem ettünk semmi bonyolultat, napközben inkább csak nassoltunk (pirul). Vacsorára viszont elkésztettem az egyik kedvencünket. Héjában sült krumplit, lilahagymával, szalonnával és kevert túróval. A lilahagymát a párom simán eszi, én ecetesen szoktam magamnak elkészteni. A szalonna ma mangalica szalonna volt, amit anyukáméktól kaptunk, saját vágásukból. A kevert túró pedig most csak tejföl volt, mert nem volt itthon túró. Máskor viszont egy túrót villával összetörök, adok hozzá sót és egy kis doboz tejföllel simára keverem. Ezt a nagyon egyszerű vacsorát nagyon kedveljük:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly