2008. március 22., szombat

Poharas krémdesszert

Szeretem a krémes desszerteket, akár sima puding, akár elegáns Crème Brûlée az. Utóbbinak még nem mertem nekiállni, de ez csak idő kérdése;) Most egy kakaós tiramisu szerűséget álmodtam poharassá. Sajnos az elkészítésnek voltak nehézségei, mivel nem kaptam mascarpone sajtot, milli vajkrémet vettem helyette, kóstoláskor finomnak bizonyult.
Poharas krémdesszert
4 pohárhoz: 12 db babapiskóta, 2 dl tejszín, 20 dkg milli vajkrém, 2 csomag bourbon vanília, ízlés szerint porcukor, 1 habfixáló, kakaópor, kakaó a piskóta mártogatásához
A poharak alját kakaóba mártott kicsit széttépkedett babapiskótával béleljük. A tejszínt felverjük a habfixálóval. A vajkrémet, a cukrokkal habosra keverjük, majd óvatosan hozzáadjuk a tejszínt is. A krém felét belekanalazzuk a pohárba, majd ismét az áztatott babapiskóta következik, végül a maradék krémet tesszük a pohárba. Tetejét kakaóporral, esetleg csoki reszelékkel szórjuk. Hűtőbe tesszük, hogy összeérjenek az ízek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly