2008. március 22., szombat

Húsvét


Ez a második húsvét a saját lakásunkban. Az első a költözés hevében ért minket, dobozok és szatyrok között majszoltuk el a sonkát. Idénre viszont kész lett a lakást, szinte napra pontosan egy év kellett, hogy minden olyan legyen amilyenre szerettük volna, illetve, hogy minden bútorból megtaláljuk a számunkra tökéleteset:) Most viszont már tudatosan készültem a húsvétra. A sonka mangalica sonka, anyukámék vágásából. A tojás is házi, ez párom nagymamájától. A tormát megint csak anyukám készítette. Nálunk a piros torma a menő, ami sima torma, főtt reszelt céklával tuningolva. Így látszik,hogy nekem "csak" meg kellett főzni a sonkát, a tojást, és kalácsot kellett sütni, mert a boltira ezúttal nem vágytunk. Hát nekiálltam életem első fonott kalácsának. Laza voltam, mert mindjárt egy hatosfonatúnak álltam neki, persze netes segítséggel. A receptet pedig Macikonyhánál találtam, nem csalódtam, köszönet érte. Nem módosítottam recepten semmit, mindössze a technikán, mivel én kézzel gyúrtam, mert egyenlőre nincs gépem. Elismerem, hogy messze nem lett olyan szép, mint Macié, de hát elsőre szerintem nem is lett olyan rossz, ízre pedig teljesen tökéletes:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly