2008. március 14., péntek

Mini croissant

Tegnap este a fogorvos után valami gyors vacsorát kellett összedobni Gumipapszlinak Tervben volt Quiche, ezért volt kiolvasztva leveles tészta, így gyorsan késztettem mini croissant-t.
A leveles tésztát viszont általában nem boltban veszem, hanem magam készítem. Az alábbi adagból két cipót fagyasztok le, ami attól függően, hogy mennyire éhesen csapunk rá, egy-két étkezésre elegendő, de attól tartok, hogy nem vagyunk teljesen mérvadóak, mert nem vagyunk éppen nagy étkűek. A receptet réges-régen találtam a neten. (Ha esetleg ráismerne a forrás, kérem jelezz és természetesen közzéteszem a nevét.)

Leveles tészta
Hozzávalók: 30 dkg liszt, 25 dkg margarin, egy csipet só, 6 evőkanál hideg víz, 1 evőkanál ecet
Elkészítés: A hozzávalókat összegyúrjuk, és 12 órán át pihentetjük. (Nem kell hajtogatni:D)
Gumimamszli: Én azért - amikor nem feledkezem el róla - szoktam hajtogatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly