2009. július 31., péntek

Gasztro-bakancslista

Trinity hívott játékba, s köszönöm neki. Olvastam több blogger listáját…hát azt hiszem én sokkal egyszerűbb személyiség vagyok, mert a listám többsége elérhető, s általunk most is fogyasztott finomság. Ennek ellenére az alábbiak lennének azok az ételek, amiket az utolsó napjaimon fogyasztanék. Soknál természetesen a fogyasztáshelye az ami a fontosabb és nem az, amit;) Avagy tekintsük a listámat egy utazási bakancslistának is. Nem sorrend, csak ahogy eszembe jutottak, bár persze ez is sok mindent elmond rólam:)


1. Croissant Párizsban az Eiffel torony környékén egy hangulatos kis kávézóban. Ilyet csak a szállodában kóstoltam a középiskolai osztálykirándulás alatt.

2. Mousaka (Μουσακας) Görögországban. Ez is megvolt a középiskolás években, de messze nem volt olyan maradandó élmény, mint a fagyi Rómában. De adnék neki még egy esélyt


3. Igazi olasz fagyi a Trevi kút tövében abban a kicsiny fagyizóban, amiben annak idején középiskolásként is ettem.


4. Döner Istambulban, ahol még nem jártam, de a jelek szerint szeretnék.

5. Fokhagymás libamáj lilahagymával és friss kenyérrel a saját konyhámból. Azt hiszem verhetetlen.


6. Csirke tikka masala…hát igen, ha lehet Indiában:)


7. Kofta Egyiptomban a Vörös tengeren a Dreep dreams búvárklub hajóján. (A kép a mi búvárkodásunk közben készült)


8. Crêpes mondjuk Spanyolországban.


9. Amerikai palacsinta New Yorkban egy kávézóban.


10. Uborkás szendvics teával Londonban, vagy bárhol Angliában.

Hát igen, azt hiszem tényleg egyszerű lista lett, olyan fogásokkal, amiket én is el tudok készíteni, de persze sokat hozzátenne a hely varázsa. Amúgy pedig elárulom, hogy a középiskolás osztálykirándolások (Görögország, Olaszország majd Franciaország…hát igen idegenforgalmi suli) közül, anno csak Párizsba vágytam vissza, de mostanra már megnézném újra a többi országot, ahogy a többi felsorolt helyet is.

A játékot pedig tovább adnám Bellynek, Mirellenek, Anyósomnak, Fahéj és Fetának, Reninek és végül de nem utolsó sorban Sógornőmnek:)

4 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly