2009. július 1., szerda

Libatepertős háromszög

Vasárnap semmi ötletem nem volt, hogy mit vacsorázzunk. Jött a hűtőnyitogatás, amikor is találtam egy egészen kevés libatepertő krémet (nem volt több, mint 5 dkg talán még annyi sem), ami elég volt ahhoz, hogy gyors vacsora kerekedjen belőle.



Libatepertős háromszögek
Hozzávalók: 20 dkg liszt, 5 dkg libatepertőkrém, fél csomag száraz élesztő, só, 1 nagy ek tejföl, 1 ek olaj, bors és annyi tej, hogy jól gyúrható tésztát kapjunk.
A hozzávalókat alaposan összedolgoztam, meg kelesztettem, kétszer meghajtogattam. Majd tetejét bevágtam, háromszögekre szabdaltam. Zsírozott sütőlapra tettem, vízzel kentem és kevés sajttal megkoronáztam. 200 fokon a sajt pirulásáig sütöttem. 8 kisebb háromszög lett a fenti adagból, ami kettőnknek tökéletesen elég volt vacsorára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly