2009. július 25., szombat

A hihetetlen kenyér

Barna kenyeret akartam. Eszternél találtam ezt a hihetetlen kenyér névre hallgatót. Nagyon finom lett, bár legközelebb talán kicsit tovább sütöm. Azért fogok próbálkozni még másmilyennel is. Talán egy dagasztás nélkülivel. Mindenesetre, ha gyorsan kell, akkor ez tényleg jó, így megtartom a receptet. Tegnap este sütöttem és csak ma reggel szeleteltem fel.

Hihetetlen kenyér

1 ek. olaj, 35 dkg teljes kiőrlésű liszt, 10 dkg zabpehely, só, fél csomag szárított élesztő, 425 ml meleg víz

A hasábformámat olajjal kikentem és liszttel kiszórtam. A tészta hozzávalóit alaposan összekevertem. Nem lehet gyúrni, egy keverhető massza. A formába öntöttem, majd nedves konyharuhával letakarva megkelesztettem (nálam ez 35 perc volt). Ezután a 200 fokos sütőbe toltam és 40 perc alatt készre sütöttem. Én a sütőben hagytam kihűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly