2009. július 10., péntek

Padlizsánkrém – tejfölös változat

Megint egy újabb változattal kísérleteztem. Ízre nem sokkal másabb, csak kicsit lágyabb a végeredmény.

Tejfölös padlizsánkrém

Hozzávalók: 1 padlizsán, 1 kis fej vöröshagyma, 1 kis gerezd fokhagyma, 1 ek tejföl, olívaolaj, só, bors

A padlizsánt megtisztítottam, felkarikáztam és olívaolajjal alaposan meglocsolva egy jénai tálban betettem a sütőbe. 200 fokon 30-35 percet sült (de folyamatosan figyeltem, forgattam a szeleteket). Közben a hagymát és a fokhagymát apróra vágtam. Mikor már elég puhának ítéltem a padlizsánszeleteket, akkor mindent a késes robotgépbe tettem, adtam hozzá frissen őrölt borsot és 1 kisebb kanál tejfölt is és krémesre dolgoztam. Hűtőbe tettem, hogy jól összeérjenek az ízek. Ezúttal frissen sütött sajtos naannal ettük...nagyon jól passzoltak egymáshoz.

Duende köszönöm itt a segítséget:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly