2009. július 14., kedd

Gesztenyés golyók

Hétfőn este vendégeket vártunk, s úgy gondoltam gyorsan összedobok valami gesztenyés finomságot. Aztán elmaradt, mert egyrészt nem volt rá időm, másrészt eszembe jutott, hogy egyik vendégünk nem is szereti a gesztenyét. Azért ha már kiolvasztottam a masszát, gondoltam ne csak simán együk meg. Nem egy extra recept, de azért nagyon finom lett.

Gesztenyés golyók

Hozzávalók: 25 dkg gesztenyemassza, 15 dkg darált keksz, 1-2 ek tej lazításnak, ízlés szerint cukor, csokidara a hempergetéshez

A gesztenyemasszát összedolgoztam, a tejjel és a darált keksszel, én nem tettem hozzá cukrot. Amikor szépen formázható volt, jónak minősítettem. Nedves kézzel formáztam golyókat belőle, amit csokidarában hempergettem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly