2009. július 14., kedd

Top 10 növény

Nem gurult, de elkaptam, mert Trinity feldobta azoknak is, akiknek nem gurítottaJ (Na micsoda költői merengést hoztam össze)

Na de a növények:

1. Eper – szerintem nincs olyan, aki ezt nem tudja rólam. Bármikor és bármennyit…igen a téli, nem magyar fajtából is. Ha egyszer lesz kertem, akkor ott biztosan lesz eperültetvényem.

2. Frézia – mert olyan az illata, mint semelyik másik virágnak.

3. Rózsa – maga a szépség, s anyu kertjében lévőknek az illata is csodálatos.

4. Orchidea – a különlegessége, változatossága és látszólagos törékenysége miatt kedvelem ezt az „élősködőt”. (Két féle kép)

5. Málna – ez is piros és bogyós:)

6. Paradicsom – naná piros:) Összehasonlíthatatlan az íze, maga a nyár. Elméletileg fürtös koktél van most is a balkon ládában, gyakorlatilag fürtösnek tuti nem fürtös és a zöldek mérete alapján nem is éppen koktél.

7. Nektarin, aka kopasz barack – mert csodás íze és illata van. (A képen látható törpe nektarin fa sem fog kimaradni a kertből)

8. Sárgabarack – mert a lekvár itt kezdődik és itt nagyjából vége is (na jó nem teljesen, de tényleg ez a klasszikus, mindig imádott).

9. Futóka (Epipremnum aureum) – mert szerintem a leghálásabb szobai növény. Otthon egy egész erdőnyi volt régen, most már a saját lakásunkban is elég sok van.

10. Zamioculcas – mert hasonlóan a futókához jól bírja a nem túl világos lakásunkat. S mert nagyban is nagyon tetszik.

Elég vegyesre sikerült a kép: 4 gyümölcs, három virágos növény, két szobai zöld növény és egy zöldség…úgy látszik ez vagyok én:) De még tudnám sorolni, mert nagyon szeretem a növényeket, s ki is maradtak nagy kedvencek, de hát ha 10 legyen 10.

Nem tudom szabályos-e, de kiváncsi lennék Reni és Ica növényeire. Illetve bárkiére, akinek van kedve tőlem elvinni a játékot:)

/Képek: google/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly