2009. augusztus 1., szombat

Ez is én lennék? – Karikatúra modoros módra


A modoros blogon jelent meg, s már több blogger (vagy hogy stilszerű legyek: kollegina) is megemlékezett róla. Már tegnap este elkezdtem írni róla egy bejegyzést, de végülis kitöröltem. Többnyire nevettem rajta, néhol bosszankodtam, s itt-ott komolyan felháborodtam, de kénytelen vagyok belátni, hogy ha valami olyan „sikeres” mint a gasztroblogok, akkor abból előbb utóbb sztereotípiák, s ezekből kifigurázások születnek. Hja az élet nem egyszerű.:) De azért megnyugodhatok, mert a pontok többsége alapján marhára nem vagyok gasztroblogger:P

A kép innen, köszönettel.


3 megjegyzés:

  1. én is csak 1-2 pontban véltem magamra ismerni.. de nem érdekes :) hadd szórakozzanak csak a gasztroblogokon, de azt is le merem fogadni, ha valaki is főz, vagy főzni fog közülük tuti fog olyan recepteket használni, amelyre a neten böngészve, pont egy blogon talált rá :)

    majd írom a bakancslistám ;)

    VálaszTörlés
  2. Erősen sarkítottak....
    Csak a kommentekkel volt komoly bajom.
    Nem érdemes időt szánni rá-megint tanultam valamit:)

    VálaszTörlés
  3. Reni! Hát igen, ennyi volt a "problémám" csak, hogy aki ezt meg tudta írni, az nyilván elég rendszeres olvasója a blogoknak...s hát ezzel azért a receptek felhasználója is:)

    Trinity! Azért annyira nem találtam kiemelkedően jónak, viccesnek és nem bosszantott fel, hogy kommenteljek...s bevallom, hogy csak éppen beleolvastam a több, mint 300 kommentbe.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly