2009. augusztus 24., hétfő

2009. 34. heti menü

A szabira való tekintettel a konyha kicsit háttérbe szorult a héten. Amint az látható az elmúlt hét nem a főzésről szólt, inkább a tekergésről:)



Hétfő – Körözött
Kedd – KFC Anyuval/Kenyérlángos
Szerda – Rántott cukkíni majonézes kukorica salátával (A cukkínit a szokásos módon paníroztam, majd mindkét oldalát megspricceltem olajjal és előmelegített sütőben sütöttem készre. A mirelit kukoricát sós vízben puhára főztem, majd tejföllel elkevert majonézbe kevertem, sóztam borsoztam és kevés mustárral is ízesítettem)/Meleg szendvics
Csütörtök – Kenyérlángos (az 20-ai ünnepségen)/Hideg
Péntek – Szendvics/Győr-Hajóétterem/IKEA
Szombat – Bundáskenyér/Zöldborsóleves, aszalt barackos túrós rétes/BelFrit
Vasárnap – McDonald’s/Bombay csirke+naan/héjában sült krumpli



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly