2009. augusztus 12., szerda

Keresőszavak 2.0



Nem tudtam megállni, hogy ne írjak újabb bejegyzést, annyira jópofákat találtam mostanában:) (Meg olyanokat, amikkel kapcsolatosan szívesen közzéteszem az információt)

bodza szörp enyém eláll – az enyém biztosan nem, mert 1) magamnak még nem csináltam 2) elfogy, mielőtt ezt komolyabban tesztelhetnénk
csirke evése – az attól függ hogyan van elkészítve:P
cukkinis pepe – ???
kadétok és kollégisták film – előbbi nem voltam, utóbbi többször is, a filmsorozat pedig nagyon aranyos volt:D
lánybúcsús kérdések/lánybúcsús szövegek – a weddingsen lévő blogoknál több-ben is találhatók erre vonatkozó tippek
világ flamingó álom felébred rajzfilm – nem lelem a kapcsolatot a felsorolt szavak és a blog között, sőt a felsorolt szavak között is csak részben
tupperware akciók/tupperware fokhagyma szeletelő/tupperware receptek – általánosságban a saját oldalukon, a másodikhoz meg: van ilyen????
a szamuraj szosz receptje – hát ezt én is szeretném tudni:)
mi az a vkf – Vigyázz kész főzz! Gasztro játék bloggal rendelkező, vagy nem rendelkező, de főzni szerető emberkéknek.
meleg vizet isznak a japánok – Egészségükre!
maine coon macska vedlése – heti többszöri (nálunk lényegében napi) fésüléssel jól kordában lehet tartani a dolgot. Azért a fekete ruhák védelme érdekében nem hátrányos egy ruhakefe:) Na és persze a porszívó is barát.
lyme kór tünet – ezt nagyon nem értem, hogy hogyan is került hozzánk.
könyv pdf – vannak erre szakosodott fórumok;) (Itt vagy itt)
krokett játékszabály – van ilyen játék???
főnök típusok – jó és rossz…ennek eldöntése viszont elég szubjektív. (Pontosabb információk itt és itt találhatóak).


Sok kereső kifejezés jött a motoros túra kapcsán, ezért elárulom, hogy ezen az oldalon rengeteg túra van fent, lehet válogatni.

Kiemelném még mindig az anyóstorta (anyós torta) kereső kifejezést, ami meglepően sokszor fordul elő nálam….s bevallom nem értem, hogy pontosan mit is szeretne a kereső kifejezést bepötyögő – ha van kedve esetleg kommentelhetne;)

/Képek google/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly