2009. május 19., kedd

Keresőszavak – nálunk is




Mivel a bloggerek többségénél már láttam ilyet és nagyon jól szoktam szórakozni, gondoltam én is megalkotom a sajátunkat. Ennek írása közben is nagyon jól szórakoztam, remélem más is fog:) S azt is, hogy néhány hiányosságot is sikerült pótolni most. (Néhánynak a pótlása még folyamatban van;))

jójáték – nálam biztos nincs, de a jojatek.hu oldalon tényleg jók vannak.
gumimaci süti – van pár sütemény a blogon, de gumimacit még nem sütöttem:)
örök igazság – szerintem több ilyen is van
gumimaci torta – ld. fentebb a sütinél
főz habos játékok – na most akkor hogyan is van ez? ki-kivel-mit szeretne csinálni?
gasztromami – nagyon kedves és van saját blogja.
gumimaci szelet – ha esszük egészben tesszük, nem szeleteljük, már ha Haribo színes kis medvéire gondolok.




gumimacik szereplők – mert tudom, hogy nem ránk gondolt és mert rendes vagyok elárulom: Gumimacik: Cubbi [Kábi], Gruffi [Gráfi], Grammi [Gremi], Sunni [Száni], Tummi [Támi], Zummi [Zámi]
Egyéb szereplők: Igthorn herceg, Tódi, szörnyek, Gregor király, Calla (királylány), Cavin (apród) Na nem emlékeztem ilyen jól gyerekkoromból, de itt megtaláltam.

kötelező munkanapok 2009 – hát van egy pár;)
a gumimacik neve – ld fentebb, a miénket meg ld. jobbra…ennél többet nem árulok el.
10 pici gumimaci megy a sivatagba – hát ezt a képet még elképzelni sem egyszerű:D
anyós torta – belőle, vagy neki, mert nagyon nem mindegy
burgonyafőzelék nagymama receptje – ezt talán a kedves nagymamától kellene megkérdezni.
piros gumimacik – szerintem is az a legfinomabb
a hosszú fajta gumimaci – hát no comment.
a ruháját én bontom meg – na de kérem, itt nincs vetkőzés
alkoholfajták felsorolása – tekintettel arra, hogy nagyon ritkán iszunk, nagyon rossz helyen keresgélt az illető.
fapác recept – a fák pácolásához inkább apukám ért, de neki nincs blogja.


Pluszban pedig megdöbbentett, hogy a munkanap áthelyezésekre milyen sokféle variációkban is lehet keresni:) Bár az elszomorító, hogy a google nem az „állami” oldalt hozza fel elsők között. Azt meg nem értem, hogy ha valaki tudja a konkrét webcímet, akkor miért használja a keresőket??? (A kérdés egyébként költői, mert magam is ismerek olyat, aki még a saját weboldalára is a kereső segítségével jut el)


A kép innen és innen érkezett.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly