2009. május 3., vasárnap

Epres túrótorta

Anyósom vendégeskedett nálunk pár napot, így kevesebbet voltunk itthon és többet tekeregtünk – na nem mintha kettesben nem járnánk. Csak próbálom magyarázni a bizonyítványt, hogy miért is nem születtek mostanában (gasztrós) bejegyzések. Meg hát Anyósom olvassa a blogot és ennek megfelelően „rendelte” meg, hogy mit is együnk. A töltött lepénykenyérke például nála is osztatlan sikert aratott, ahogy a Szörnyek az űrlények ellen című film is;) (nekünk is tetszett másodszorra is).

De azért csináltam újdonságot is, mint például az epres túrótortát desszertként.


Epres túrótorta
Hozzávalók: 25 dkt túró, 2 dl tejszín, fél citrom leve, 1 vaníliás cukor, 3 evőkanál barna cukor, 1 zselatinfix, 1 habfixáló, 1 kis piros tortazselé
A tejszínt felvertem a habfixálóval. A túrót kikevertem a többi hozzávalóval, majd óvatosan a tejszínt is hozzáadtam. Ezután folpackkal kibélelt tortaformába tettem (ez mondjuk nem volt annyira jó ötlet, de azért megoldottam). Amíg hűlt előkészítettem az epret és a tortazselét. Mikor a túrós krém kezdett megdermedni rátettem az epret, majd ráöntöttem a tortazselét. Egy éjszakát hűtőben pihent, majd másnap leügyeskedtem róla a fóliát és jól megettük:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly