2009. május 21., csütörtök

Lilahagymás túrós quiche

Napközben megláttam egy képet egy quichről, az cukkíni virágos volt, hát azért olyat nem szerettem volna, de nagyon megkívántam, hát leszaladtam a zöldségeshez és kaptam is rögtön ajándékba egy cukkínit (beloptam magam a srác szívébe valamivel, pedig én csak vásárolok nála és beszélgetek vele). Az alábbi szerint készítettem el. Nagyon finom lett.


Lilahagymás túrós quiche
A tészta: 1 csomag bolti leveles tészta (mivel napközben találtam ki, hogy ez legyen a vacsora, nem volt időm gyúrni)
A töltelék: 1 kis cukkíni, 25 dkg túró, 1 fej lilahagyma, 1 nagy tojás, 1,5 dl tejszín, 3 ek. tejföl, 1 marék reszelt sajt, 1 marék sonkakocka, só, bors, szerecsendió
A cukkínit durvára reszeltem és besóztam. A hagymát apró kockára vágtam. A tésztát kerekre nyújtottam és kibéleltem vele a tortaformát (klasszikus pite sütő tálam (még) nincs), úgy, hogy pereme is legyen. A cukkínit alaposan kicsavartam, majd összekevertem a többi hozzávalóval. A masszát a tésztára öntöttem, tetejére szórtam némi reszelt sajtot, s a 200 fokra előmelegített sütőbe dugtam. 35 perc alatt készre sütöttem.

Desszertnek pedig cseresznyét vettem, mert a zöldséges srác ajánlatára megkóstoltam és annyira finom édes volt, mint gyerekkoromban otthon a fán (azóta már nem tudok fára mászni:P meg hát már nincs is meg az a fa):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly