2009. május 9., szombat

Én kis kertem



Már több blogger írt róla, hogy társasházban (is) kertészkedik. Hát én is. Tavaly még csak muskátli volt, mert az egyetlen ablakunkat az pont betöltötte, de idén már – felbuzdulva a szomszédokon – terjeszkedtem és a függőfolyosó korlátjára is akasztottam ládákat. Ezekben hoztam létre kicsiny kertemet.

A két ládába 4 féle növény került:


Menta – nem magról, hanem cserépből kiültetve
Citromfű – ez magról, de nem akar kikelni, ha továbbra sem indul be, akkor Anyósomtól hozok a kertből gyökeres változatot
Metélőhagyma – magról, szépen alakulgat
Metélőpetrezselyem – magról, ez fejlődik a legjobban
Balkon koktélparadicsom – magról, ez is alakulgat lassacskán.


A paradicsomot kivéve húsvétkor veteményeztem. A paradicsom egy héttel később, mert akkor jött meg a mag. Utóbbival kapcsolatban vannak kétségeim, de hát egy próbát megér.

A városligeti majálison akartam még venni egy balkon epret (már termő változatot lehetett kapni) de KáeM és Anyósom lebeszéltek, hogy úgyis a szomszédok legelnék le és nekem nem jutna belőle:( Én úgy gondoltam, hogy ha elég magasra tesszük, akkor talán nem csennék el…de hát lehet, hogy túlságosan bízom az emberekben, hiszen a szomszéd srác odaláncolt biciklijét is elvitték, ráadásul úgy, hogy az egyik néni folyton otthon van és mindenre figyel (viccesen humanoid riasztónak is szoktuk becézni – ezen jókat nevet velünk). S mivel ma beszereztem még egy ládát és még néhány növényt lesz egy újabb bejegyzés is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly