2009. május 25., hétfő

Tejes zöldborsóleves

Leves mániámra tekintettel nagyon örültem, amikor megtaláltam Lillánál az alábbi receptet. Én másként ismeretem a zöldborsó levest, de ez így is nagyon finom. Kettőnknek az alábbiak szerint készítettem, kicsit módosítottam is az eredetin.

Tejes zöldborsóleves
Hozzávalók: 30 dkg zöldborsó, 1 kis sárgarépa, 1 evőkanál liszt, 1 evőkanál olaj, 4 dl tej, só, lestyán, petrezselyem, levestészta
Az olajon átforgattam a fél karikára vágott sárgarépát, a borsót. Megszórtam a liszttel, és elkevertem. Annyi vizet önttem rá, hogy éppen ellepje a borsót. Sózom, hozzáadtam a lestyánt és a ptrezselymet, illetve a száraz reszelt tésztát és addig főztem, amíg minden megpuhult. Ekkor tejjel felöntöttem és kiforraltam. Kicsit utána kellett sóznom, de nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly