2009. május 3., vasárnap

Cukkíni gratin

Ezzel a fogással is anyósomat próbáltam megörvendeztetni. KáeM ugye nem szereti a cukkínit, de azért aranyos volt, megette:) Azért kedvéért tettem bele bacont, bár kétségtelenül nagyon jót tett neki.


Cukkíni gratin
Hozzávalók: 5 közepes szem krumpli, 3 kis cukkíni, 1 csomag szeletelt bacon, 3 dl tejszín, só, bors, 6 szelet lapkasajt
A krumplit héjában megfőztem, majd megpucoltam és felkarikáztam. A cukkínit meghámoztam, karikáztam és lesóztam. A bacont is felkockáztam. A jénai alját kibéleltem a bacon egy részével, ezután következett a krumpli, erre a cukkíni, majd egy sor bacon, rá ismét cukkíni, végül a krumpli. Tetejét megszórtam frissen őrölt borssal, majd ráfektettem a sajtot, végül ráöntöttem a tejszínt. Előmelegített sütőben fél órát sült. Nagyon finom lett:) Bár legközelebb kicsit tovább fogom sütni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly