2009. május 3., vasárnap

Bombay csirke

A tegnap este nem egészen úgy alakult, ahogy terveztük. Így csak ma reggel jutott eszembe, hogy vegyek ki a fagyasztóból valamit az ebédhez, s ekkor még fogalmam sem volt, hogy mi lesz az ebéd. Elmentünk reggelit vadászni, meg kicsit vásárolni. KáeM-mel már régóta vágytunk a ma beszerzett kis edényekre, mert úgy gondoljuk, hogy az indiait ebben tökéletes tálalni. Persze rögtön jött is az ötlet, hogy akkor legyen indiai az ebéd. Nem ellenkeztem, csak felvetettem, hogy új receptet fogok keresni. A reggeli vadászat nem sikerült túl jól, ahol kűrtőskalácsot szoktunk venni, nem volt most nyitva, aztán gofrit találtunk ki, az a hely sem volt nyitva…így néhány pogácsát ettünk csak, szóval nagyon éhesen vártuk az ebédet. Nagyon finom lett. Az eredeti receptet itt találtam, azért változtattam rajta ezt-azt;)


Bombay csirke
Hozzávalók: 2 ek. olívaolaj, 1 közepes fej hagyma, 2 fokhagyma, 1 csirkemell, 6 chili karika, 1 ek. őrölt gyömbér, 1,5 tk kurkuma, 1 ek koriander, 2 tk chili paszta, 1 tk só, 1 doboz paradicsom (400 g), 1 doboz kókusztej (400 ml), 2 ek keményítő
A hagymákat megtisztítottam és összeaprítottam. A csirkemellet falatnyi kockákra vágtam. Ezután az olívaolajon megdinszteltem a hagymát, majd a fűszereket is megpirítottam egy picit. Ezután rádobtam a húst, és kicsit pároltam, majd a paradicsomkonzerv levével felöntöttem. Felkockáztam a paradicsomot és azt is hozzáadtam. Kevergetve párolgattam, amíg a hús meg nem puhult, ekkor hozzáadtam a kókusztejet és összeforraltam. Mível kicsit hígnak találtam, ezért két evőkanál keményítőt simára kevertem némi mártást, majd besűrítettem vele a mártást. Naannal ettük és nagyon jól laktunk. Máskor is fogom készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly